woensdag 29 september 2010

Dr. van der Hoog Honing peel-off mask

Hoi! Ik had geen zin om helemaal tot het weekend te wachten met het maken van deze review, en aangezien ik het vrij druk heb met school, heb ik besloten even iets makkelijks te doen (op je gezicht doen, en huiswerk makend wachten tot hij uitgewerkt is..) als artikel. De verpakking is best mooi, erg netjes in ieder geval. Helaas doet mijn laptop weer raar, en kan ik helemaal geen plaatjes op mijn site uploaden... Als dat verholpen is, komen de foto's!

Terwijl ik dit typ, zit ik met mijn masker op mijn gezicht. Toen ik de verpakking openmaakte, was het eerste wat ik merkte, de geur. Nou ja, geur, eerder MEUR! Wat stinkt dat spul zeg, verschrikkelijk! Een soort enórm chemische honing, en om een of andere reden bespeur ik ook bier. Niet erg geweldig dus. Vervolgens haalde ik het masker uit de verpakking. Gatverdamme. Net lijm! Het was doorzichtig, met een heeel vaag zweempje goudgeeligheid (wat nu een woord is) en het plákt! Niet normaal! Maar ach, het is een honing masker, en het help vast ook bij de peel-off-erigheid (dat is nu ook een woord ^^)

--- 10 minuten later ---

Hmm... Ik begin nu gewend te raken aan de lucht, en het ruikt al een stuk honing-achtiger! Ook zie ik het masker drogen, en ik denk dat ik het op een gegeven moment zó van mijn huid kan trekken, zoals het bedoelt is. Ik ben toch wel een beetje opgelucht, ik was al bang dat ik de hele plakmassa van m'n gezicht zou moeten végen!

--- 10 minuten later ---

Ew! Ik ben begonnen met het masker afhalen, en het is nog niet helemaal droog (ik ben te ongeduldig denk ik) dus dat was geen goed idee! Het gedeelte dat wél droog was kwam er trouwens heel goed af!
Toen ik het masker er net af had getrokken, was mijn huid best wel zacht! Toen ging ik mijn gezicht met water na-reinigen, en toen werd ik ineens plakkerig... Nu ik weer droog ben, voelt mijn huid vrij zacht, maar ook een beetje trekkerig, dus ik doe wel even een creme op denk ik.
 Ik zou het niet opnieuw kopen, maar het was leuk om te proberen.

xx Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten