woensdag 22 september 2010

Mijn nagellakstash


In dit artikel laat ik jullie fotos zien van mijn nagellak stash. In totaal heb ik 50 nagellakjes, en ik gebruik ze allemaal regelmatig, sommige natuurlijk meer dan anderen maar ja, dat heb je natuurlijk altijd wel.

Zo berg ik mijn nagellak op
Mijn nagellak berg ik op in een mandje van de Xenos, werkt heel goed want aangezien het een open bakje is, passen ook hogere lakjes erin.

        Dit zijn al mijn nagellakjes.

Nu zal ik jullie mijn nagellakjes apart laten zien, en de namen van de lakjes (voor zover ik ze weet) erbij zal zetten. Ik ga de lakjes van links naar rechts af.

Base + Topcoats.
 Base Coat 01 (Miss Helen), Repairing Base Coat with Sweet Almond Oil (Yves Rocher), Lasting Finish (Invite), 60 Sec. (Invite)

Kruidvat French Manicure Set

Paris Memories 260, 259, ???, Night Glow # 201
Wild&More 68, 31, 37
Casuelle
Deze lakjes van casuelle hebben geen van allen een nummer/naam...
Catrice Sold Out Forever, C01 Pastel Yellow, C02 Pastel Blue
Diamond Gloss 87 Ebony, 238 Squash
Essence Multi Dimension 19 Rock 'N' Roll, IVSTY, ???
Yves Rocher Opale Rosé 03, CG 49 Sheer Pearls
Hema Wetlook 04, ???, Miss Sporty ???, L'Oreal Resist&Shine 118, Rimmel 350 Goldspun Coral, Etos ???, Ellen Betrix 80 Wild Rose
Astor 616 Purple Dream, Manhattan (limited edition) ???, Claire's ???, 2True Shade No. 43, ???, Kron 27 Froschgkönig


Dit waren dan mijn nagellakjes, als je ergens vragen over hebt, vraag gerust! Helaas ben ik nog niet zo goed in dit soort artikelen met zo veel fotos enzo, maar dat komt nog wel... ooit... misschien... Haha ;) In het weekend komt er weer een review/NOTW, hoe je het maar noemen wil, en als je wil dat ik een bepaalde kleur review, zeg het me alsjeblieft, dan zal ik die het eerstkomende weekend gelijk voor je reviewen!


Sorry voor de saai/onduidelijkheid van dit artikel, maar ik moet veel doen voor school aangezien ze besloten hebben dat het, nu wel al zo'n maand op school zitten, tijd wordt om ons alvast 4 proefwerken per week te geven waar wij meestal nog niets vanaf weten omdat de proefwerkroosters te laat zijn en als die er zijn moeten we weer kijken of alles klopt en... Nou, je snapt het denk ik wel. Druk. Jullie ook veel succes met school/werk en ik hoop dat alles wat je wil bereiken in de komende paar weken, bereikt wordt!

xx Eva


Geen opmerkingen:

Een reactie posten