zondag 26 september 2010

W.I.C. 72 Johannesburg nagellak


Mijn nail-art was een huge fail, dus ging ik toch maar mijn nagels "gewoon" lakken. Aangezien ik mijn nieuwste aanwinst toch al wilde uitproberen, was de keus snel gemaakt!

Het is een heel mooie kleur, zacht bruin met een soort grijze ondertoon. Hij dekt heel goed, ik had na één laagje al een bijna perfecte dekking, en na een tweede was het nóg beter! Het kwastje is ook super, redelijk breed en hij werkt ook fijn. Ik heb nog geen idee hoelang hij houd, want dit is de eerste keer dat ik een W.I.C. lakje heb gebruikt. Het lakje kost €6.95 en verkrijgbaar bij de Douglas.

Alles even op een rijtje:
- Goede dekking
- €6.95
- Lakt fijn

Alles bij elkaar is dit een heel fijn lakje, en hij behoort zeker tot mijn favorieten voor de komende herfst/winter!

xx Eva

p.s. Gelukkig gaan de foto's nu wel weer rechtop, blijkbaar was het een eendagsprobleem =)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten