donderdag 30 september 2010

Voor de duidelijkheid.

Hoi! Ik wilde even zeggen dat ik heb besloten dat, aangezien ik op doordeweekse dagen niet erg veel tijd heb voor dingen naast huiswerk, ik wél wil blijven bloggen, maar niet elke dag, want zoals je gemerkt heb red ik dat niet. Het is gewoon te druk met al die proefwerken, schooldramas en weet ik veel wat nog meer, en daarnaast doe ik ook nog pogingen tot een privé-leven.. waar was ik? Oh ja. Ik heb dus besloten dat ik door de week ga proberen 3 keer per week te updaten, en aangezien ik niet héél erg veel bezoekers heb wilde ik dat even zeggen, zodat je niet stopt met het lezen van mijn blog omdat ik zo weinig update, ik ga sowieso (zowiezo, zowieso, sowiso...) elk weekend 2 keer een artikel plaatsen, dus dat komt wel goed.

Sorry als je dacht dat dit een artikel was, ik heb geen tijd om iets te bedenken vandaag aangezien ik een leesautobiografie (wat ik in m'n leven wel niet allemaal heb gelezen), en een proefwerk geschiedenis moet voorbereiden voor morgen...

Als het goed is komt er morgen een review van de pore-strips, waar ik over blogde in mijn 'gekocht' artikel.

xx Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten