maandag 20 september 2010

Mijn Muziek #1



Pfoeh, weer een maandag overleefd! Ik heb echt een hekel aan die wekker die je er aan herinnert dat je weer een hele week moet.. Maar ach, het is allemaal voor een goede toekomst toch? Anyway, waar dit artikel eigenlijk om gaat: mijn muziek! Ik heb een heel rare muziekstijl, ik vind alles mooi, dus in mijn "muziek-categorie" zal ik meestal gewoon 3 random nummers zetten, die ik erg leuk vind. Op het moment (en mijn momenten duren meestal vrij lang), vind ik Spaanse muziek erg leuk. Niet allemaal van die salsamuziek ofzo, maar gewoon "normale" muziek, want ik hou gewoon van hoe het Spaans klinkt, zo elegant zeg maar. Helaas kan ik niet gelijk op mijn blog filmpjes plaatsen, dus zet ik links naar Youtube filmpjes neer. De 3 liedjes die ik vandaag met jullie wil delen zijn:

Mientes - Camila
Ik vind dit echt een heel mooi nummer, de zanger zingt (als ik het met mijn gebrekkige Spaans tenminste een beetje begrepen heb) over een meisje, van wie hij nou eindelijk weet dat hij er beter af is zonder haar. (Haar als in dat meisje dan he ;)) Mientes betekent zoiets als: je liegt.

Olive You - Dave Days feat, Kimmi Smiles
Dit liedje heb ik ergens een keer gehoord, en ik vond het zo leuk bedacht, en het is best wel heel erg goed voor amateurs, dus deze luister ik ook regelmatig!

En last but not least..
Que me gustas - Sonyk
Ik weet niet... Ik vind het gewoon een leuk liedje, ik heb er niet echt een reden voor.

Dit was de update voor vandaag, ik hoop dat je de liedjes een beetje leuk vond, en zo niet: er komen nog veeel meer van dit soort artikels ;) Morgen weer school, dus ik moet nu helaas toch écht huiswerk maken.. Met muziek natuurlijk!

xx Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten