zaterdag 18 september 2010

L'oreal Resist&Shine nagellak






Hoi! Dit is de nagellak die ik voor jullie ga reviewen: L'oreal Resist&Shine nummer 118. De kleur is heel mooi, ik kon het niet zo goed op de foto krijgen, maar het is een soort donker koraalroze met heel subtiele glitters die je alleen maar met bepaald licht kan zien. De nagellak kost volgens mij zo'n €9,- maar dat weet ik niet zeker aangezien ik hem al best lang geleden heb gekocht. Hij is te koop bij (onder andere) de Douglas. Hij lakt heel fijn: Hij streept niet, en is makkelijk egaal aan te brengen, en dekt goed: op deze foto heb ik maar één laagje op. Het kwastje is niet heel breed, maar wel erg fijn. Hij chipt niet snel, de 7 dagen die op het flesje staan kloppen wel zo'n beetje, dus dat is nog een pluspunt! Ik draag wel altijd een base-en topcoat over en onder mijn nagellakjes, maar bij deze is dat niet eens zo heel erg nodig.

Alles op een rijtje:
- Plusminus €9,-.
- Dekt goed
- Makkelijk aan te brengen
- Chipt niet snel

Alles bij elkaar ben ik heel erg tevreden met deze nagellak, en zou ik hem zeker aanraden!

xx Eva


P.s. Laat me asjeblieft weten wat je van deze review vond, en wat ik er aan kant verbeteren

P.p.s Sorry voor de crappy kwaliteit van de foto, ik heb geen camera dus moet ik de fotos met mijn mobiel maken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten