maandag 27 september 2010

Muziek # 2



Hallo!
Vandaag weer even kort een muziek bericht, want ik heb morgen een proefwerk spaans, overmorgen een proefwerk maatschappijleer, vrijdag proefwerk geschiedenis et cetera, dus ik heb geen tijd voor een lang verhaal...

Vandaag 3 van één, ik heb iemand gevonden die echt goed is, en een groot deel van de muziek met z'n eigen stem doet. Op nummer 3:
Fireflies (cover)
Ik <3 het begin van dit liedje, zó gaaf!

De volgende:
Michael Jackson Medley
O. Mijn. God! Alles met één stem! ALLESALLESALLES!!

En nou mijn absolute favoriet:
Heaven (cover)
Zó mooi. Ik hou echt van dit liedje, en ik vind deze versie veel beter dan de originele.

Nou dat was hem weer voor vandaag, nu ga ik lekker verder met het leren van leuke grammatica en interessante politieke systemen, yes...

xx Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten