zaterdag 25 september 2010

Gekocht # 1

 Hoi! Als eerste wil ik me verontschuldigen dat ik twee dagen niks heb gepost, maar ik had niks te vertellen... Ook is er nu even iets raars met mijn laptop en worden al mijn foto's op zijn kop gezet, dus komen de foto's op z'n kop op mijn blog... Maar ach, ik héb tenminste foto's ;)

Als eerste wil ik jullie mijn nieuwe nagellakje laten zien:

Op z'n kop dus..
Het lakje is van W.I.C. van Herôme, in kleur 72. De kleur staat wel redelijk goed op de foto, in het echt is hij dus bijna hetzelfde, alleen iets bruiner. Deze kost gewoonlijk €6.95, maar omdat ik een flyer had waarop stond dat ik in ruil voor de flyer een gratis lakje zou krijgen, koste deze me niks!
Ik ga deze voorlopig nog niet reviewen, omdat ik een poging tot nailart ga doen, en ik daarvoor meerdere kleuren ga gebruiken. (Als me dat is gelukt, post ik wel een artikel met het resultaat!) Dat was voorlopig genoeg over deze "aankoop", verder naar: Maskertjes!


Dit zijn de twee maskertjes die ik heb gekocht: de eerste is een peel-off honing masker van Dr. van der Hoog, hier heb ik erg goede verhalen over gehoord, deze ga ik dit weekend zeker gebruiken! Na gebruik natuurlijk een review.
Het tweede maskertje is niet echt een masker, het zijn eerder "pore strips". Je moet ze op je neus plakken, en dat moet het de poriën reinigen. Aangezien mijn poriën een beetje dood zijn, ga ik dit dus ook maar proberen. Het heet trouwens Natural charcoal pore strips, van Montagne Jeunesse. Ook hier zal ik een review over schrijven.
Beide maskertjes kostte rond de €2, en ook deze heb ik voordeliger gescoord aangezien ze bij de DA een actie hadden: je kreeg een soort papieren zak, en op alles wat je erin stopte kreeg je 20% korting. Ik heb deze actie samen met mijn zus gebruikt, aangezien we allebei niet zo veel nodig hadden. Vandaag was de laatste dag van de actie, en dat kon je wel zien aan de hoeveelheid mensen met zo'n zak!

Dit was het weer voor vandaag, doe me een plezier en reageer op artikelen, dat zou ik echt geweldig vinden!

xx Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten