zaterdag 18 september 2010

Welkom!

Om te beginnen zal ik me maar even voorstellen: Ik ben Eva, 14 jaar en ik ben een heel normaal meisje. Niet mooi of lelijk, niet überpopulair maar ook geen loser, heel gemiddeld dus.
Ik ben deze blog eigelijk begonnen omdat ik me afvroeg of mensen geïnteresseerd zouden zijn in het leven van iemand als ik. Ik zal proberen zo vaak mogelijk een stukje te schrijven, maar reken niet élke dag op me, want ik heb het vrij druk met school en dergelijke.


Ik gebruik een paar "hoofd-categoriëen", om het allemaal een beetje overzichtelijker te maken. Hieronder leg ik ze allemaal even uit.
- Zweden: Om het even snel uit te leggen: Ik ga naar Zweden verhuizen. Hier kun je lezen hoe de hele emigratie gaat, wat ik er over denk, hoe het daar is etcetera.
- School: Hier komen dingen die gebeuren op school: leraren met grappige acties, hoe de lessen in elkaar zitten, regelmatig nieuwe roosters enzovoorts.
- Beauty: Ik ben geen expert, maar ik vind het leuk om allerlei dingen te gebruiken, te reviewen enzovoorts. Mijn grootste verslaving op dit gebied is nagellak! <3
- Verhalen, boeken, quotes en muziek: Hier zet ik verhalen die ik heb bedacht, mooie boeken die ik heb gelezen, grappige of inspirerende quotes en leuke muziek in.
- Gekocht: de naam zegt het al: waar ik mijn geld laat, heel simpel ^^
-Overig: Hier komt alles waarvan ik het wél op de site wil maar geen idee van heb waar ik het moet laten ;D


Nou, dit is nu officieel mijn eerste post! Ik hoop dat je geïnteresseerd bent en blijft lezen! Oh, enneh.. ik hou van reacties, opbouwende kritiek en als je fouten vindt dan hoor ik het graag!


xx Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten