vrijdag 1 oktober 2010

Favorieten van september

En daar ging weer een maand! Vandaag wil ik graag de spullen die ik vaak gebruikt heb in de afgelopen maand met jullie delen.

Als eerste mijn Rosebud lipbalm, in Minted Rose.











Deze gebruikte ik altijd overdag, omdat hij lekker neutraal is, maar toch fris. Ook maakt hij mijn lippen erg zacht. Ik heb hem nou ongeveer anderhalf jaar, en het is nog voor 7/8ste vol! Toch heb ik het erg vaak gebruikt. Ik ben deze aan het opmaken, dus deze komt volgende maand ook wel weer terug waarschijnlijk!

Het volgende product is ook een lipbalm, namelijk Nivea Essential











Deze gebruik ik al de hele maand elke avond. Het is een heel neutrale balm, en dat vind ik altijd erg fijn 's avonds, aangezien ik dan niet van van die opdringerige geurtjes hou, omdat ik dan wil slapen ^^

Dan de laatste lipbalm: het is een Lipsmacker in coca cola vanilla











Dit is er weer een die ik aan het opmaken ben. Het is wel een zoet geurtje, maar door de vanille ook wel lekker voor in de winter. Deze zit altijd in mijn tas, en ik ben er al wel over de helft mee denk ik.

Nu ben ik klaar met de lipbalms hoor! Nu verder met verzorgingsproducten.
Deze maand ben ik weer begonnen met het gebruiken van mijn honing body lotion van de tuinen. Deze ruikt erg lekker naar.. honing! Nu het weer kouder wordt, begin ik weer aan de iets warmere geuren, dus kon deze niet ontbreken!

Verder gebruikte ik de Dove daily body scrub (of zoiets), The Body Shop scrub in mango, en Perfecte puntjes van andrélon/karma komba van lush als shampoo. Deze gebruik ik meestal wel, dus dat is niet echt iets bijzonders.

Ik heb geen idee wat ik verder zou kunnen noemen hier... Dus dit is het weer voorlopig!

Deze maand ga ik proberen de coca cola vanilla lipsmacker op te maken, en misschien ook de perfecte puntjes shampoo, maar die fles is nog best wel vol, dus ik weet niet of dat wel gaat lukken, maar ik ga het gewoon proberen!

xx Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten