woensdag 13 oktober 2010

Douglas V.I.P. avond

Vorige week ben i k met een paar vriendinnen naar de V.I.P. avond van de Douglas geweest. Het was heel leuk!
Mijn moeder heeft een Douglas kaart, en als card-houder krijg je eens in de zoveel tijd een Douglas magazine. In dit tijdschrift zit een uitnodiging voor een V.I.P avond, waar je vervolgens met 1 introducé (iemand zonder kaart) heen kan.
De avond duurde van 6 tot 9 's avonds (natuurlijk ;)), en wij waren er al redelijk vroeg bij. Bij binnenkomst kregen we allemaal een lootje, omdat elke uur een trekking was waarbij je een enorme weekendtas van de Douglas gevuld met allemaal  luxe producten kon krijgen! Helaas hebben we geen van allen iets gewonnen, maar dat mocht de pret niet drukken. Er waren lekkere hapjes en drankjes, je kon je wenkbrauwen en nagels laten doen, en met past kreeg je maar liefst 15% korting op alle make-up aankopen die je deed!
Over aankopen gesproken, ik heb een parfum gekocht, Mexx Mysterious, heel lekker!
hier is de link naar de site, ik was te lui om foto's te maken ;)
Verder heb ik niks gekocht, maar bij de uitgang mocht je een cadeautje kiezen! Er was keus uit 4 dingen van het merk I love... Je kon kiezen tussen een geurkaars of douchegel/badschuim in de geur lemons&limes, of een geurkaars of douchegel/badschuim in de geur mango&papaya. Ik heb gekozen voor de douchegel/badschuim in mango&papaya. Eigenlijk wilde ik die in lemons&limes, maar die bleek niet lekker te ruiken... Deze heb ik dus meegenomen. Ik heb hem al in bad getest, en hij ruikt en schuimt echt heel erg lekker!

Dat was het weer voor vandaag, ik moet verder met Nederlands leren..

xx Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten