donderdag 14 oktober 2010

Engels

Vandaag een mini-update met een vraag erin. Ik heb gemerkt dat mijn blog nog niet zoveel aandacht trekt, en nu heeft een vriendin van mij bedacht dat het misschien wel een goed idee zou zijn om mijn blog in het Engels te schrijven! Dit leek mij ook wel slim, maar ik wil geen lezeressen verliezen doordat mijn blog ineens in het Engels is, dus, als ik geen bezwaar krijg, staat vanaf 1 november mijn blog in het Engels. Ik weet nog niet of ik oude artikelen nog ga vertalen, maar dat zie ik nog wel. Dus: tot 1 november is de mogelijkheid om te zeggen wat je vindt, en daarna zal mijn blog definitief in het Engels zijn! Enneh... als ook maar 1 iemand het geen goed idee vind, dan gaat het gelijk niet door, dus zeker reageren als je dit niet wil!

Dat was het alweer, even een paar technische dingetjes voor een beginnende blog he ;)

xx Eva

1 opmerking:

  1. IK VINNET VERSCHRIKKELIJK!!
    neehoor, dan oefen ik mijn engels ook nog eens een keer xd
    xx

    BeantwoordenVerwijderen