maandag 4 oktober 2010

Mijn Muziek #3

En we gaan verder met de muziek!

Het eerste nummer van vandaag wat ik echt aan een stuk door luister is:
Magic - B.O.B.
De akoestische versie van dit liedje is ook heel mooi:
Magic (akoestisch) - B.O.B

Het tweede nummer (ok derde, maar die 2e telde niet ;)) is deze:
Beautiful - Akon feat. Dulce María
Dit vind ik ook al zo'n leuk nummer! Ik kan deze echt de hele dag luisteren!

Het laatste nummer van vandaag is...



Weet je, ik heb net besloten dat het niet het laatste nummer gaat zijn, maar de laatste nummers! Weet je nog dat ik een link naar het liedje Olive You had geplaatst? Nou, ik ging meer liedjes luisteren van de schrijver van dit liedje, en hij heeft echt zúlke geniale parodies en gewoon heel droge zelfbedachte liedjes, dus hier komen er nog een paar die ik echt heel grappig/droog/geniaal vind:
Justin Bieber Parody: I'm Just a Baby
Owl City (Fireflies) Parody: Ikea.
Youtube song- Davedays
My computer sucks... - davedays

Als je een slecht humeur hebt, kijk zijn filmpjes, instant goed humeur!

Dat was het weer voor vandaag, bye, adiós, ciao en alle andere talen op de wereld (ik heb last van een talen-proefwerken-overload op school...), en hopelijk kan ik morgen weer iets plaatsen!

xx Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten