dinsdag 5 oktober 2010

Review: Pore Strips Montagne Jeunesse

Hoi! Vandaag ga ik voor jullie de Pore Strips van Montagne Jeunesse reviewen. Het is een pakketje van 3 strips die op je neus geplakt kunnen worden en dan allerlei vieze dingen in je huid (mee-eters enzo) kan weghalen.
Je gebruikt er 1 per keer, en maximaal 3 keer in de week.

Yess, foto's doen het weer blijkbaar!
De gebruiksaanwijzing zegt dat de strip op een natte neus geplakt moet worden, en na 15-20 minuten voorzichtig moet worden verwijderd.

Eerste indruk, net op de neus geplakt: Wat een stank! Het ruikt naar een soort benzine, gemixt met iets branderigs en iets wat ik niet zo goed thuis kan brengen, maar in ieder geval niks lekkers! Het masker is zwartig, met een 'plakkerige'  kant die op je neus moet, en die is ook een beetje neusvormig, het ziet er een beetje zo uit als die vogels die kleine kinderen altijd tekenen, zo'n gebogen lijntje zeg maar. Het voelt niet echt geweldig, best wel trekkerig, omdat het natuurlijk van alles uit je huid trekt, hoop ik tenminste...
Oh, en ik ben er net achtergekomen dat het afgeeft, dus niet met je handen aan je neus komen als je het masker ding hebt opgedaan!

--- 20 minuten later ---

Auw. Auw. Auw! Het is echt heel lastig om dit maskertje van je neus af te trekken, het zit echt vast aan je huid! Op het moment dat je het maskertje eraf hebt, plakt je neus, en is hij erg droog, dus gelijk smeren met een dag/nachtcrème!

Ik vond dit niet bepaald een geweldige ervaring, en het deed ook niet echt veel voor mijn huid, een miskoop dus, ik zou het nooit meer willen!

Kort maar krachtig zullen we maar zeggen ;)

xx Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten