zaterdag 16 oktober 2010

Vakantie.

Hee mensen,
Deze week heb ik, net als veel anderen, vakantie! Dus: feesten, uitslapen, lui zijn, logeren...
Nou ja, dat lui zijn gaat deze vakantie niet lukken, want ik ben de hele vakantie wel weg, als ik niet bij de één logeer, heb ik wel afgesproken met de ander enzo.
Dus, waarschijnlijk zijn er deze week niet zo veel updates. Ik ga natuurlijk wel proberen artikelen te schrijven, maar ik kan niet beloven dat dit erg vaak gaat lukken. Na de vakantie zal ik wel weer gewoon schrijven.

Om dit bericht nog iets interessanter te maken: Mijn moeder is een week ik Zweden geweest om huizen te kijken. Er zijn er veel afgevallen, en we hebben er nog zo'n 5 over, waaronder het perfécte huis... wat helaas zo'n 30.000 euro boven budget ligt :(

Maar in ieder geval, over een paar weken gaat mijn moeder weer terug naar Zweden om voor de tweede keer in die huizen te kijken, en misschien durven we het dan aan een bod te doen! Dat wordt dus spannend...

Fijne vakantie allemaal!

xx Eva

1 opmerking:

  1. ik heb geen vakantie, sniksnik
    hoop voor je dat je het perfécte huis krijgt :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen