vrijdag 8 oktober 2010

Pink Ribbon


Zoals veel van jullie waarschijnlijk al weten, is oktober de Pink Ribbon maand. Deze maand wordt er extra veel aandacht aan borstkanker besteed, en allerlei merken hebben Pink Ribbon collecties en/of acties. Ook worden alle vrouwen opgeroepen om hun pink nagel roze te lakken, om zo aandacht te vragen voor het probleem. Ik doe hier ook aan mee:

Voor deze foto heb ik trouwens ‘Paris Memories 259’ en een felroze ‘Casuelle’ nagellak gebruikt.

Behalve mijn nagels, heb ik ook een Pink Ribbon op mijn tas gestoken, en ik wil ook nog graag zo’n leuke armband.

Ik wilde hier even een artikeltje over schrijven, aangezien ik het wel belangrijk vind: 3000 mensen gaan per jaar in Nederland dood aan borstkanker!
Ook is de kans het te krijgen erg groot, en hoe eerder ze iets uitvinden waardoor het gestopt kan worden, hoe beter, en als je dan gelijk een leuke armband of iets dergelijks kunt kopen waarvan je betaling voor in ieder geval de helft naar Pink Ribbon gaat, is het al helemaal fantastisch!

Toch?

xx Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten