maandag 11 oktober 2010

Muziek #4

Halloo!
Vandaag weer een maandag achter de rug... Eerst haasten naar school, komt de lerares niet opdagen dus had ik 1e 2 (+ nog 3× uitval =5!) uren kunnen uitslapen.. Uiteindelijk bleek dat ik door het weer naar huis gaan net als veel anderen schoolfoto's had gemist, dus die moesten opnieuw tijdens een les, waardoor ik heul snel alle aantekeningen in m'n schrift moest kalken...
En dan denk ik dat we chinees gaan halen, eten we heel iets anders! Maar het was wel kei lekker dus dat maakt op zich niet zo heel veel uit, maar het ziet er gewoon zo zielieg uit he ;)

Ik had dus niet zo'n lekkere dag vandaag (ok, eigenlijk viel het wel mee..), dus hier komen 3 nummers die, als ik er een van geluisterd heb, er voor zorgen dat ik me weer wat beter voel (mini-therapie-achtig-iets.. dat.)

Nummer een is:
El Arroyito - Fonseca
Deze heeft geen verhaal =)

De 2e die ik graag luister is:
Duele - Lu
Toen ik dit liedje ontdekte, had ik echt zoiets van: OEEHH luisteren! Tja, zo ben ik gewoon denk  ik ^^

De laatse van vandaag, een Engelse deze keer:

Secrets - OneRepublic
Deze vind ik gewoon heel mooi. Ik heb de laatste tijd geen logica meer.

Heb je trouwens meegekregen dat er gisteren een wedstrijd was op Youtube tussen Eminem met Not Afraid (klik) en Justin Bieber met Baby (klik)? Ik heb niet meegekregen wie er heeft gewonnen, maar ik hoop op Eminem omdat zijn liedje tenminste wél betekenis heeft. Enzo. Ja. Ik denk dat ik maar eens ga stoppen, want om mijn maandag helemaal perfect te maken, heb ik een mini-mount-everest aan huiswerk naast me liggen, die z.s.m. af moet zijn... Wat is jouw rampzaligste maandag tot nu toe? (Ik probeer inderdaad reacties uit te lokken, omdat ik anders zo eenzaam schrijf ;))

xx Eva

2 opmerkingen:

  1. rampzaligste maandag? vakantie bedoel je..

    k*thuiswerk.

    economie: half af
    duits: half af
    wiskunde: half af
    profielwerkstuk: euhmm.. niet over hebben
    nederlands: niet begonnen
    engels: af!!
    enz.enz.

    IKGADOOD *-*

    maar leuke blog hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh BTW,

    een SE week in opkomst..

    AAARGHHHHH

    ^^

    BeantwoordenVerwijderen