zondag 10 oktober 2010

Verlanglijstjes...

"Wat wil je voor je verjaardag?" "Ehm.. Geld?"
Iedereen heeft dit wel eens gehoord, er zijn altijd mensen die geen idee hebben wat ze voor hun verjaardag willen. Ik heb hier gelukkig nooit last van, maar ik ben wel erg extreem de andere kant op: Ik ging mijn verlanglijstje nummeren, en bleek uiteindelijk 90 dingen erop te hebben staan. 90! Dus, om het jullie iets makkelijker te maken, heb ik 30 dingen hiervan uitgekozen: 10 dure, 10 goedkope, en 10 ertussenin.
Natuurlijk kun je alles zo duur en goedkoop maken als je zelf wil, maar dit is wel goed om vanuit te gaan. Deze lijst is wel bedoeld voor vrouwen/meiden, dus als je voor mannen iets zoekt zit je hier niet goed.

Deze lijst gaat ook uit van dingen die ik zelf zou willen, dus het hangt er echt vanaf wat voor persoon je het aan geeft.

Als eerste de 10 dure/duurdere dingen:

- I-pod touch
- Digitale camera
- Tv
- Wii
- Swarovski beeldje
- Weekend New York
- Fotoshoot
- Diamanten ketting (als in: fijn witgouden ketting met een hangertje van diamant eraan)
- Zitzak(ken)
- Dagje spa

Dan de 10 goedkope(re) dingen:
- Nagellak
- Sieraden
- Snoep/chocola
- Foto albums/lijstjes
- Leuke kussentjes etc.
- Sierkaarsen
- Sloffen (van die leuke, met bijvoorbeeld varkentjes ofzo erop)
- Bedelarmband, waar bedels bijgekocht kunnen worden
- Bloemen
- Leuke dingen voor dagelijks gebruik (bijvoorbeeld een katapult pen, of schattige schriften voor op school)

En last but not least, de dingen ertussenin, hier zitten ook iets creatievere dingen tussen:
- Abbo op een leuk tijdschrift
- Boeken
- Films
- Sieradenhouder (bestaan van €5,- tot €200, dus zet ik hem hier maar neer ;))
- Sims 3
- Whiteboard
- Foto jarige+vrienden/familie uit laten vergroten en op canvas drukken, leuk voor in de kamer!
- Horloge
- Lush-cadeau pakket
- Workshop van hobby jarige

Dit zijn 30 dingen van mijn lijst, aangezien er ook redelijk persoonlijke dingen op mijn lijst stonden, heb ik maar even gekozen voor de iets "standaardere" dingen.
Hopelijk heb je hier iets aan gehad, en happy birthday voor alle jarigen!

xx Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten