zondag 3 oktober 2010

Ellen Betrix: 80 Wild Rose Nagellak

 Deze nagellak heb ik al járen, en aangezien ik me niet kon herinneren wanneer ik hem voor het laatst heb gebruikt, besloot ik dat het weer eens tijd was om hem te gebruiken:



De nagellak. Het is een mooie nude kleur, alleen om hem op z'n mooist te hebben heb je wel 2-3 laagjes nodig. Ook droogt hij niet zo snel, maar met een sneldrogende topcoat is dat probleem opgelost. Ik weet niet hoe duur hij was, of waar hij vandaan komt, want ik heb hem al tijden geleden van mijn moeder gekregen. Een voordeel is dat het een vrij groot flesje is, 15 milliliter zit erin! Dat is zeker een pluspunt, omdat je er meerdere laagjes voor nodig hebt. Verder lakt hij erg fijn, en gaat hij lang mee (als in: droogt niet uit).

Alles even op een rijtje:
- 2-3 laagjes nodig
- droogt niet erg snel
- groot flesje
- gaat lang mee

Ik vind het een erg mooie kleur, maar ik vind het wel erg jammer dat het zo langzaam droogt et cetera. Verder ben ik er wel erg blij mee!

Dat was het weer voor vandaag, morgen weer een nieuwe dag, met nieuwe kansen (en blog-artikelen ;))

xx Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten